niedziela, 15 lutego 2015

Nadziewane skrzydełka


Lubicie nadziewane skrzydełka? oto mój dzisiejszy obiad, podany z ziemniakami i bigosem.





Składniki:


- 7 skrzydełek
- 400g chudego gotowanego mięso, może być z rosołu
- natka pietruszki według uznania
- sól, pieprz, zioła prowansalskie, majeranek - do smaku
- 1/2 łyżeczki cukru
- 1/2 łyżki bułki tartej
- 3 jajka
- 1 łyżeczka masła
- 1/2 cebula
-  garstka suszonych grzybków- niekoniecznie



Wykonanie:

Ze skrzydełek ostrym nożykiem wycinamy kostki, te cienkie kostki można zostawić, ale ja lubię jak są. Mielimy mięso, drobno siekamy pietruszkę roztrzepujemy jajka dodajemy zioła, masło i dokładnie mieszamy. Nadziewamy wydrążone skrzydełka i na końcu, albo zszywamy albo zapinamy wykałaczką. Na wierzchu posypałam trochę czerwoną słodką papryką i wkładamy do rękawa.
Pieczemy w temp 180 stopni, ja w moim piekarniku piekłam godzinę (nie mam termoobiegu).












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz