czwartek, 26 marca 2015

Pomidorowa zupa krem z migdałami

Dzisiaj ugotowałam przepyszną zupkę krem pomidorową z migdałami, przygotowałam ją dzięki uprzejmości firmy Russell Hobbs, która dała mi do przetestowania blender Aura 6w1.






Składniki (na 5 osób):

- 3l wody

- 2 marchewka
- 1 pietruszka
- kawałek selera
- kawałek białej części pora
- mała cebula
- 1kg żeberek lub innego mięsa
- 2 liście laurowe
- 6 ziarenek ziela angielskiego
- sól do smaku
- 1/2 szklanki ryżu
- 1 duży słoiczek przecieru pomidorowego (ja mam własnej roboty)
- 5 łyżek śmietany
- płatki migdałów według uznania


Wykonanie:


Myjemy mięso zalewamy 3litrami wody. Gotujemy, gdy mięso będzie do połowy ugotowane wsypujemy wypłukany ryż i włoszczyznę. Gdy mięso będzie już miękkie dodajemy przecier pomidorowy, czekamy do zagotowania. 

Wyjmujemy mięso i włoszczyznę. I tak przygotowaną zupę blendujemy i na wierzch kładziemy łyżkę gęstej śmietany i przyozdabiamy migdałami. 



Smacznego!










2 komentarze: